Hur man får fler läsare på mitt sätt

Någon har undrat hur jag har gjort för att öka mitt besökarantal, och det är väldigt enkelt och kul!
Vill man få fler läsare får man anstränga sig lite, men det tycker jag att det är värt! Mans stöter på så mycket trevliga personer, fina bloggar, kloka inlägg och man får utbyta åsikter och komplimanger.
Jag tycker det är väldigt givande, och jag tycker att det är riktigt kul att blogga just på grund av all respons man får och alla man möter!
Tänk så många jag inte skulle hittat om jag inte letat!

Men så här har jag gjort:

- Leta nya bloggar som jag inte läst tidigare
- Kommentera och fråga saker
- Svara på kommentarer man själv får
- Skriva om saker som gör läsarna intresserade

Fyra enkla råd, som jag absolut tycker funkar, men det viktigaste är att vara intresserad och visa intresse! Man måste vara nyfiken och ha ideér, och ta sig tid att läsa inlägg och svara på kommentarer!

Hoppas att någon blev klokare av det här!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0