Vad jag har hittat på...

Hej all fina!
Var typ tre dagar sedan jag satt vid en dator, men är man ledig så är man... Uppdaterar i alla fall lite med MMS-inlägg, men visst blir det mindre än vanligt...

De här dagarna jag har avrit ledig har det typ ösregnat varje dag... Inte så jäkla upplyftande... Börjar tröttna på att inte kunna vara ute utan inne hela tiden! Förhoppningsvis vänder det under natten, för vi funderar på att åka till Skånesdjurpark imorgon... Men regnar det får vi nog hoppa det... Inte så kul att gå ute om det regnar...

Idag blir ännu en lugn dag, det mest ansträngande jag gjort hittills är att göra en fruktsallad på gröna äpplen, päron, jordgubbar, ananas, gul kiwi, passionsfrukt och vindruvor. Ska bli riktigt gott att äta den så fort älsklingens föräldrar kommer hem...

Vad har jag annars hittat på de senaste dagarna?
Faktiskt inget speciellt... I torsdags tog vi superlång sovmorgon, sedan följde jag med mamma och storhandla... Igår, fredag, städade vi hela lägenheten, åkte ner i stan och shoppade lite. Blev två klänningar, två tröjor, en body butter och lite nötter, sedan hade jag dansuppvisning och det gick faktiskt super, även om vi sög när vi tränade... Men kul var det, och det blev bra på scen. Ska försöka fixa en video på det sedan!

Det är väl vad jag gjort, och även om det inte är mycket har det varit kul!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Tove

jag sitter just nu och solar utomhus :)

vad har du själv för dig?:P

2010-05-15 @ 14:17:46
URL: http://prinsessantove.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0