Mina blomsterverk på två veckor

Jag har inte glömt er!

De två senaste veckorna har det hänt jättemycket! Har ju börjat på floristutbildningen nu, och jag trivs riktigt bra!
Vi har hunnit med otroligt mycket på tretton dagar, och jag känner verkligen att jag utvecklas och att jag verkligen valt rätt!
Visst, förra veckan var riktigt jobbig och jag var tröttare än någonsin, men jag tror att veckan som kommer blir toppenbra, om huvudet bara hänger med!
Det gäller att lära sig allt, så att man är redo när vi ska ut på praktik!

Klicka på bilderna för att få större format!

 
Rund luftig symmetrisk bukett från andra dagen på skolan

 
Avlång/oval bordsdekoration


 Rund kompakt symmetrisk bordsdekoration

 
Rund luftig symmetrisk bordsdekoration

 
Hög asymmetrisk bukett


Dekoration av enskild blomma



Rund kompakt asymmetrisk bukett


Rund kompakt asymmetrisk bordsdekoration

Nu har ni något att titta på från mina två första veckor på skolan!
Enjoy!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Oj vilka fina blomsterarrangemang, vilken talang du har för att skapa :)



Nej jag köpte de svarta/bronsiga :)

2010-09-06 @ 19:36:27
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sååå duktig du är .. jätte fina !!

2010-10-07 @ 02:09:48
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0