5 km av smärta


Då var det dags!
Det galna infallet som slog till i maj då man blivit lite överförfriskad av den rena luften...
iFORMloppet tar plats i Malmö och Malin och jag har anmält oss, utan någon direkt förberedande träning.
Dumt kan tyckas, och vi är mer än bereda att hålla med!
     Vi sprang Vårruset tidigare i år även då helt utan träning, och efter loppet, i den härliga efter-loppet-känslan, fick vi för oss att verkligen springa oss i form och vara med i FORMloppet i augusti. Då: en hel evighet, nu: alldeles för nära... 
Nu har det kanske inte gått direkt efter den planen, och morgondagen känns väl inte helt lockande...
     De 5 km som ska springas kommer antagligen att bli en lång plåga, men hey, man får göra sitt bästa och hoppas att det räcker till.
Mitt enda mål är att ta mig runt och då helst utan att gå, men om det inte går så ska jag i alla fall runt banan! Och det ska jag väl kunna klara av?!

     Ni som inte  själva ska springa kan ju komma och titta i Pildammsparken ikväll från kl 18, och se oss plågas, kan ju alltid vara ett tisdagsnöje!

Kommentarer
Postat av: Jessica

nejmen allting är på plats på designen nu! :D

2011-08-30 @ 12:44:41
URL: http://jessicasays.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0