En välbehövlig vilodag


Okej, jag överlevde igår och hoppas att göra det idag med! Har galen träningsvärk, men det är ändå jäkligt skönt att verkligen känna att man ansträngt sig.
Turligt nog eller kanske oturligt så är badet stängt idag, vilket gör att jag får en vilodag... Och helt ärligt känns det ganska bra!
Tror kroppen behöver få återhämta sig lite, och nu när 3/4 av familjen är dålig med feber, snuva, halsont m.m, behöver jag nog vilan ännu mer.
Vill inte bli sjuk just nu när jag äntligen kommit igång...
Så idag blir en dag med vila, ska stretcha lite, kolla på friidrotten, redigera bilder och kanske våga njuta lite av solen som äntligen tittar fram!
Funderar även på en liten middagsidé inför hösten... Eller snarare två(tror jag)...
Ni flesta har nog sett serien Halv åtta hos mig på TV4 och det är en av middagsideérna(kommer att förklara tydligare senare när allt är planerat!).
Den andra sparar jag till jul...

                                    Sist men inte minst tänkte jag påminna er alla att vara med i min tävling!
                                Klicka bara på bilden så kommer du direkt dit! Och det är enkelt att vara med!
                             Jag har ändrat slutdatumet till 4/9 för att ni är så få som ddeltagit... Men var med!


                                                                                


Kommentarer
Postat av: anna

precis, helt riktigt :) aaaw tack :) fin blogg du har :D kram

2011-08-31 @ 12:51:52
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Melissa

Dagens blogg är igång!!

kika in om du vill vara med,

kram :)

2011-08-31 @ 13:04:34
URL: http://melissatouma.webblogg.se/
Postat av: anna

detsamma gulle :)

2011-08-31 @ 13:37:02
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej!

Kul att du kikade in hos mig! :)

Jag ska börja plugga till Företagssäljare. Ska bli grymt kul!

Vilken fin blogg du har! :)

Kram

2011-08-31 @ 14:33:01
URL: http://jagelina.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0