Satan i gatan... Jag tror jag är kär!?


En galet fantastisk kväll!
Först mysig picknick, sedan två bra förband och sedan en fantastisk konsert av Veronica!
Och allt toppades bara av att få biljetten signerad, samt ett linne och en tygpåse! (trevlig är hon också)
Och för att referera till Maggio- Satan i gatan, jag tror jag é kär!?
Mer än så behövs inte!
Bilderna talar sitt tydliga språk, så nu släcks min lampa och jag kommer att somna med ett leende på mina läppar och en oförglömlig kväll i minnetsbagage...


P.S Har ni chansen att gå och se Veronica Maggio, så gör det! Trots 40 graders feber och dålig hals, gjorde hon en fantastisk show! She wont let you down! D.S

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Ja det är ju oftast saker man har hemma (i alla fall jag) och ofta är det ju de enkla recepten som är så goda just för att man slipper slava en lång stund innan. Lite jobb och mycket njutning, passar perfekt i sommarvärmen :)

2011-07-08 @ 17:12:59
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: hanna

låter asgrymt!

2011-07-26 @ 00:07:01
URL: http://hannabebo.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0