Hej på er! Jag har väl som man säger blivi...

foto0451e001a (MMS)

Hej på er! Jag har väl som man säger blivit vuxen, nu när jag gått över 20-strecket... Och efter nästan 1 års dvala här, så har jag bestämt mig för att ta tag i det! Jag vill inte ge upp denna blogg! Jag har kämpat hårt för att komma dit jag kommit och varken kan eller vill ge upp utan en sista fight! Jag älskar att bloggen och njuter av det, men någonstans på vägen föll det under detta året. Jag tror att det ligger i spretigheten.. Så många olika kategorier som drar åt olika håll och gör det svårt att skriva något, och därför har jag tänkt ta mig tiden att sätta mig ner och fundera ut vad jag vill med min blogg och vad som är det viktiga för mig med själva bloggandet. Gonna take time, men ser fram emot att komma tillbaka! Tills vi ses igen! Puss & kram Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0