Man ska inte ropa hej...

Man ska inte ropa hej...
Så var det bara bekräftat!
Vaknade vid lite i sju av att jag inte kunde byta sida att ligga på, för att mitt högra öra började spränga rejält!
Öroninflammation flaxade förbi mina tankar, och fan var nog det som passade bäst...
Var öronbarn som liten, och jag kan väl inte säga att jag längtar tillbaka... Många spräckta trumhinnor och rör, och dit vill jag inte!
Men medans jag låg där i sängen kom jag på att jag hört någon berätta om att vitlök inte bara fungerar mot förkylning (stoppa upp vitlöksklyftor i näsan), utan även mot öroninfllammation.
Sagt och gjort, vad fanns det att förlora?
Så jag tog mig upp och ut i köket och letade reda på vitlöken, skalade den och satte in en klyfta.
Och om jag ska vara helt ärlig hjälpte det faktiskt!
Efter ca två timmar kunde jag vända mig på andra sidan utan att trumhinnan höll på att explodera, vilket var väldigt skönt.
Tyvärr märkte jag att nu när jag tog ut den för en stund sedan börjar smärtan komma tillbaka...
Så blir det värre, får jag helt enkelt kontakta läkaren imorgon och hoppas på en tid, för att få medicin.

Men inte har jag tid att deppa för det, har tagit en Alvedon och sätter fullfart!
Rummet ska städas, bilder redigeras och berlocker färdigställas, och sedan är det ju kör ikväll och det ser vi fram emot!

Hur är det med er idag?

                                                   


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Usch det där lät ju lagom mysigt, hoppas du blir bättre fort igen.

2011-09-08 @ 17:48:24
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: sanna ;D

Det är så sjukt jobbigt att ha öroninflammation :( Hoppas det blir bättre snart!

2011-09-08 @ 21:35:13
URL: http://handlingar.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0