Förkylningen har drabbat mig...

Så var det dags!
Förkylningen har drabbat mig... Inte helt brutalt än, men den kryper fram. Ena näsborren rinner, lite tjock i halsen(men har inte ont direkt), lite så febervarm(går i vågor) och allmänt matt i huvudet...
Och jag som inte vill vara sjuk!
     Det är ju nu som allting drar igång på riktigt, alla roliga aktiviteter och visst är sommaren typ slut(verkar det som i alla fall), men jag hoppas på en fin höst i alla fall och en frisk sådan!
Men får väl foga mig och gilla läget...
     Förhoppningsvis blir det inte mer än vad det är nu, för ikväll är det första dansen efter sommaren, och imorgon är det simning, på lördag kalas för Richard och på söndag fyller Richard år, så just nu får jag bara hålla mig frisk!
     Får helt enketl se vad jag orkar idag...
Har i alla fall tänkt packa lite kläder och andra småsaker för till helgen ska vi flytta hem från stugan, och ibland undrar man hur mycket saker man kan släppa ut på fyra månader...
Hela garderoben är utflyttad och massa pysselsaker, böcker, smycken m.m, så just nu känns det som att vi aldrig kommer kunna få hem allt...Men det brukar alltid gå, så varför inte detta året?
     Dessutom blir det till att storstäda när vi flyttar hem, för jag lämnade rummet i en enda röra, och sedan har vissa saker kommit hem, så nu ser det ut som om något har exploderat där inne!
Ska i alla fall sortera ut ordentligt både bland prylarna och kläderna, fixar inte när det är så stökigt och oorganiserat, men till det behöver man energi, så det gäller att köra på och inte känna efter!

Så dagen idag blir packning och småfix, som gör det lättare att flytta hem...

Vad ska ni göra idag?

                                       

Kommentarer
Postat av: Helena

tack söta

2011-09-01 @ 19:53:23
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack så mycket ! :) allt bra med dig? Kram Bella

2011-09-01 @ 23:06:54
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Förkylningar tar verkligen all ork från en. Tror jag har lyckats undvika en som absolut ville få fäste tidigare i veckan.



Sv: Ja lite snö till jul är alltid mysigt. Och jag gillar att ha hösten på mig att förbereda för julmånaden med allt mys.



Ska faktiskt till butiken imorgon och klämma och känna och med all säkerhet även köpa (men som du säger så är det en mindre investering). Fast de har ju ganska högt andrahandsvärde om man skulle tröttna på någon av dem.



Kram

2011-09-02 @ 23:02:02
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 @ 12:57:52
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0