A day at the sea

Lite låg uppdatering, men det är ju trots allt sommar och ännu har inte jag semester, så passar på att njuta när jag kan!
Har inte blivit så mycket bakande, men lite andra roliga saker, och idag var det sol och bad vid havet i Skanör.
Vi kom iväg ganska tidigt, fick bra plats, och efter en stund kom två av mina fina (näst)kusiner med de små busfröna.
Söta Simon som var en riktigt hejare på att dyka och simma!
 
En hel del bus på Bilar-madrassen med mycket skratt.
Sötnosen Elin med fina Sandra
 
Simon älskar att busa i vattnet, medans Elin inte riktigt kunde bestämma sig om vattnet var riktigt kul.
 
Det blev mycket sol, men även en hel del bad, och jag gjorde mitt första havsdopp(hela 2  gånger!), och fast det var kallt som sören, blev det skönt sedan man väl doppat sig.
Kul hade vi i alla fall!
Och här har ni beviset på att jag också var i vattnet:
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

åh va coolt med undervattensbilder! Superhärliga typiska sommarbilder för övrigt! =)

Hoppas allt är bra med dig!
kram

Svar: Tack =) Ja det är kul att kunna fotorafera under vattnet=)
allt är bra med mig=) Dig också? kram
Therese

2012-08-08 @ 12:57:36
URL: http://linneamarksell.blogg.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0