En postman ska ju ha en post-logga!

Vädret är på bättringsvägen idag, och vi får väl se hur länge det håller i sig...
Men idag blir det inget inlägg om vädret(tro det eller ej)!
Idag gäller det blommor, dessa underbara ting, som jag har lyckan att få jobba med.
Det finns så mycket kul och spännande man kan skapa med dem, bara man vågar!
Idag var det en beställning från Posten... En posten-medarbetare hade dött, och nu skulle det fixas blommor till begravningen. Och vad passar då bättre än....
 
 
En postman ska ju ha en post-logga!
Lite pilligt och klurigt, men det blev bra till slut... Visst var jag nervös innan jag började, det måste ju trots allt se ut som postens logga när jag var färdig, men bara genom att andas och ta det lugnt, gick det vägen!
Det är verkligen inte varje dag, vecka eller månad som man får sådana här beställningar, därför är det ju extra kul när man väl får en!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så snyggt! Du fick verkligen till formen perfekt!
Kram Sofie

Svar: Tack så jättemycket!:) Var väldigt spännande att göra!Kram
Therese

2013-08-20 @ 07:42:38
URL: http://sofiesblommor.blogspot.com


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0