Vad händer nu?

Har haft en av mina bästa somrar på länge och samtidigt en av mina värsta...!
Vädret har varit helt underbart, varit på familjesemester på Mallorca och bara njutit, badat i havet, solat massor, träffat fina vänner, ätit massa gott, fyllt år...Listan kan göras lång!
Och sedan har min älskade morfar lämnat oss... Mycket gråt och saknad, gjort vackra blommor, klarat av att sjunga på begravningen, och nu är det bara att försöka ta en dag i taget och försöka leva i nuet istället för i framtiden...
Det har hänt en del, och stundtals känns tillvaron lite svajig, men tack vare att vi har varandra blir resan lite lättare! ♥
Tyvärr har den ljuvliga sommaren blivit lite kyligare och lite mer regnig, men än kan jag njuta av kvällarna i stugan.
Älskade stugan som är sommar för mig!
 
Men nu är det dags att hoppa i lite kläder och packa väskan för en dag på jobbet i blommornas värld.
 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0