...i enkelheten bor skönheten...

Skaller, skaller... skaller!
Hör ni hur mina tänder skallrar?!
En mycket kall dag på jobb, men väldigt produktiv. Mycket beställningar till morgondagen, och en del som var lite mer "än det gamla vanliga", vilket bara är superkul!
Dessutom gör det, det värt att frysa lite...
Ett av favorit-projekten idag var en helt fantastisk krans som skulle lindas med brudslöja och sedan skulle tre vackra vita kallor nålas fast...
Tidskrävande, med lindningen för att få en fin form, men ack så vackert det blev!
Så himla enkelt, men det blir otroligt vackert... Älskar verkligen inte brudslöja, men såhär tycker jag att det är himla vackert!
 
Nu ska jag hitta kudden och ladda om inför morgondagen(även om den inte innefattar jobb), måste ju vara pigg ändå...
 
 

Kommentarer
Postat av: sally

sv: ja verkligen underbart!

Svar: Absolut! Ska snart bege mig ut, tyvärr skiner inte solen här idag, men den kan ju börja;)
Therese

2013-01-18 @ 09:12:27
URL: http://sallysventorp.blogg.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0