Plockar upp mig själv inför morgondagen

Vilken härlig dag det varit idag!
Rejält röj och städ i pojkvännens lägenhet, och nu är det bara lite blommor och folk som saknas, och det fixas på söndag. Liksom bara lite finlir kvar!
Och allt som skulle handlas har också blivit ordnat, så nu kan vi jobba i lugn och ro.
I övrigt blev det en mycket trevlig runda på Emporia med min mentorelev, lite shopping för oss båda och härligt snack! Det är verkligen spännande att få lära känna en helt ny person som man aldrig annars skulle ha lärt känna av olika anledningar!
Man lär sig verkligen mycket!
Har tänkt att jag ska berätta mer om det här med mentorelev för er som är lite nyfikna, men besparar er för ett långt inlägg en fredagskväll, genom att skjuta det lite på framtiden...
Kvällen har avslutats med tacos och Gladiatorerna på TV, och snart ska kudden dejtas för att orka en intensiv jobbhelg.
Samlar upp min inspirationsnivå genom att titta på denna bilden som min kusin tagit på buketten som jag gjort till hans bröllop...
Blir lite lycklig i kroppen av den enkla skönheten, och känner mig lite mer inspirerad inför kommande utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Riktigt fina blommor! :)

SV: Tackar. Ja sommaren är härlig :)

Svar: Tack!:) Visst är den, kan verkligen börja längta:)
Therese

2013-01-18 @ 22:52:39
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Visst är det så! Tänk om alla gjorde något, vilken skillnad det skulle bli i samhället. :)

Svar: Absolut! Det är sällan det krävs särskilt mycket:)
Therese

2013-01-18 @ 23:01:20
URL: http://sandratorn.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0