Svåra garderobsbeslut...

Fredag idag, och min sista lediga dag för denna veckan... Det väntas nämligen helgjobb för min del!
Men först är det idag som gäller!
Ska bege mig ner till pojkvännens lägenhet(så fort jag röjt undan på mitt rum en aning...) och hjälpa honom städa lite och sedan är det dagsför mig att träffa min mentorelev.
Vi har setts en gång innan, när vi blev presenterade för varandra, och idag blir det andra gången. Vi kommer att ses på Emporia, och sedan får vi helt enkelt se vad som ska hända...
Problemmet nu är vad jag ska ha på mig....
När ens garderob ser ut såhär är det svårt att få en bra överblick av vad man verkligen har.... Kanske därför jag ska rensa...? Eller vad tror ni?
Men efter att ha rotat runt ett tag hittade jag faktiskt två nya fynd!
Tror faktiskt att det får bli dessa idag... Men en kofta över är nog nödvändigt, är fortfarande ganska kallt ute, och det är ju tradigt att gå runt och frysa!6

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0