Nya skor

Här är ett par av mina gamla, sköna och underbara skor! De ser för jävliga ut, men de är otroligt sköna, och har varit med om mycket!
De var en gång i tiden riktigt vita, och hela, men som ni ser nu har de antagit en mera grå nyans, och hela... Det tål väl att diskuteras...
Mamma och jag har haft många dispyter om dessa underbara skor, och imorse tog mamma dem till deras sista vila... Soptunnan...
Känns faktiskt sorgligt... Det är som att skiljas från något varmt och bekvämt som man upplevt mycket med...
Nu är det bara minnen...
Jag och mina fina vita skor...
Jag förstår om ni inte förstår det fina i dessa skor, men jag ser bilden av dem som nya, och det är så jag kommer att minnas dem...
Många av er hade nog redan låtit dessa skor gå till den sista vilan, men man blir ju lite sentimental när det är gamla favoriter!
Det är ju egentligen därför som jag har lagt upp bilder på dem. Visst jag ville även visa er hur söndriga mina skor var, och att mitt skobehov faktiskt var på riktigt...
Inte bara för att jag ville ha nya, utan faktiskt behövde...

Har lovat mamma på heder och samvete att jag ska gå igenom alla mina skor i garderoben ikväll... Hon vet att det finns massor av söndriga och oanvända skor där...
Det är till exempel där som jag gömmer mina älskade flip-flops som mamma hade kastat om hon hade hittat dem...

Så igår efter jobb åkte vi till Entré och gick in på Deichmann.
Måste säga att jag verkligen gillade den butiken! Fanns hur mycket skor som helst, och många av dem var skor jag verkligen ville ha!

Till slut blev det två par nya skor...
Ett par med kilklack, som man kan ha till leggins, jeans, ja lite allmänt, och sedan ett par som passar bra om man ska gå mycket, och är lite ledigare klädd...
Sammanlagt blev det ungefär 400 kr, och det tyckte jag faktiskt inte var så farligt...

Här är de två nya paren!



Supernöjd med båda!
Har de med kilklack idag^^

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0