Låt jorden andas ikväll!

Idag är det onsdagen den 16:onde, och jag tror inte att det är många som missat klimatförhandlingarna i Köpenhamn!
Tycker det är super att världen samlas och verkligen diskuterar det som pågår med vår jord!
Jag vill kunna leva här, och vill kunna låta mina barn och barnbarn också få göra det!
Därför vill jag upplysa alla om att idag kl19:00, släcker vi alla lampor, datorer, TV-apparater, ja allt som drar ström och låter jorden få lov att andas!
Så gör en god gärning och släck ner kl 19:00 ikväll till 20:00!
Gör det inte för dig själv utan för framtiden!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0