Tisdag

God morgon alla fina!

Tisdag idag, och jag är lite piggare idag än vad jag var igår...
Morgon började kanske inte toppen bäst... Har ju sprejat håret två dagar i rad på grund av lucia, och idag skulle jag tvätta ur det, och det var lättare sagt än gjort...
Fick tvätta om det två gånger och tömma halva balsamflaskan, och det var ändå tovigt och äckligt!
Sedan fick det handdukstorka lite, och sedan åkte borsten fram, och det var ingen kul upplevelse... Mycket tovor, speciellt i underhåret, och jag är håröm...
I alla fall fick jag ut allt, och det var skönt!

Sedan påväg till jobb, upptäckte jag hur bakluckan på bilen vi hade framför oss öppnade sig när han stannade, och sedan körde iväg.
Tur nog skulle vi på samma håll, och när vi skulle vänster i rondellen skulle han höger, så vi vevade ner rutan och sa till honom att hans baklucka var öppen.
Dagens goda gärning här ja!

Sedan kom vi till jobb, och fick sätta igång med dagens att göra...
Är helt okej, tyvärr är folk lite sega med att skicka in materiallet, så får lägga in det sista nu...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Jonnaj

så lite så!

2009-12-15 @ 11:54:42
URL: http://jth.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0