Mitt huvud har blivit överkört

Känns som om någon kört över mitt huvud med en grävmaskin...
Helt slut...
Känner riktigt hur sängen kallar på mig, och vill stoppa täcket om mig...
Varför är det så j*vla kallt på jobb, och varför blåser det ute?
Usch, gillar inte förkylningar! Speciellt när man inte är förbered!
Träffa katt igår, klia lite i näsan, sova, vakna- supersnuvig...
Var kom det ifrån?
Fattar verkligen ingenting, men det här har hänt förut...
Gillar inte allergi framkallade förkylningar, för man har inte fått någon förvarning om att man ska bli förkyld...
I vanliga fall, blir man ju snuvig succsesivt, men inte nu...
Har faktiskt inte tid med förkylningar och annat skit!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: LINEEN

känns som alla är förkylda. samma här iaf,, uschh.. krya!

2009-11-23 @ 11:35:47
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Man kan meditera, det är bra för huvudet eller sätta på någon lugn musik som klassisk musik, naturljud

2009-11-23 @ 11:46:03
URL: http://emiliavideos.webblogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0