Datorn förökade sig

Jag blev så rädd!
Satt och jobbade, och tryckte upp ett nytt fönster... Vad händer då? Jo, precis när jag ska börja skriva i ett av fälten, börjar rutan föröka sig! Det poppade upp fler och fler fönster, som om jag tryckt 100 gånger på internet- knappen...
Väntar först, för man tänker ju att man kanske råkat dubbelklicka, men när det trettionde fönstret öppnar sig på mindre än fem sekunder, får jag lätt panik, och försöker öppna aktivitetshanterarern.
Först vill den inte, men till slut går det!
Men då funkar det inte att trycka på den, och de andra fönsterna fortsätter att föröka sig.
Till slut vet jag ingen annan utväg, utan jag fimpar datorn genom att trycka på hela startknappen, och dödar den brutalt!
Jag vet att det inte är bra för datorn, men vad i helskotta ska man göra när den gör så?
Det gick faktiskt inte att stoppa!

Jaja, jag fick i alla fall bort alla fönstren, och nu verkar datorn fungera som den ska igen!
Men snacka om att jag blev svitt innan!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

va härligt! hahah datorn har fått liv:D våran gör så ibland med:P kram

2009-10-02 @ 14:27:59
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: carroo

okej jo det är bara bra hur är det sj då?

2009-10-02 @ 18:35:48
URL: http://bulleen.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0