Positiva måndags Thess

Det känns som en bra dag idag...
Kan inte riktigt säga varför, men jag mår bra och känner mig bra... Efter fredagens mörker efter en vecka full av stress tidiga mornar och sena kvällar känns helgen som ett välbehövligt brejk, och nu är det måndag och det blev precis som jag hoppats!
Jag mår toppen, och känner mig på banan igen! Avskyr att slira ut väggrenen...
Nä, kan inte förklara mitt positiva humör, men bra mår jag=)
kanske är det för att jag hört en av mina favoritlåtar på radion nyss, eller att det snöar?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Härligt när man känner sig! :D

2010-01-18 @ 22:26:21
URL: http://gaymasen.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0