Wow är det enda ordet som duger!

WOW WOW WOW! Det är allt jag kan säga!!!
Cupcakes som jag bakade igår, och bjöd på idag, blev saligt goda! De smakade precis så som jag tänkt mig, och smakade minst lika bra!
Jag var i sjunde himlen! Det enda jag ska göra annorlunda nästa gång är att bara grädda dem i 15 minuter, annars var det perfektion!
Har nog aldrig uppskattat en cupcake så mycket... Precis i min smak! Gillar inte för söta frostingar, och denna var bara galet god!
Kommer kunna tjata om denna i en evighet!

Ska i alla fall lägga upp receptet så fort jag har bilderna på datorn!
För dessa muffins måste smakas! Älskar man choklad och mint med en liten pärongömma så kommer man verkligen inte att bli besviken!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv; ah :D

2010-07-16 @ 22:24:14
URL: http://rebecka.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0