Underbar födelsedag!

Hej alla fina människor!

Jag säger glad misdommar och hoppas att ni haft en toppen helg lite så här i efterhand... Har haft fullt upp i den veckan som varit!
Fyllde ju 20 år i fredags, och dagarna innan har varit fyllda av förberdelser inför fredagen!
Kan bara säga en sak, och det är att kvällen blev extremt lyckad!
Massa fina människor var där, och förgyllde min dag! Släkt, familj och vänner! Precis så som jag ville att min födelsedag skulle bli!
Så jag är nöjd, verkligen supernöjd!
Blev väckt på morgonen av "skönsång" från mamma, pappa och pojkvännen. Fick två bestickset av familjen, samt en halskedja i silver, och av pojkvännen fick jag en sprits och ett presentkort på Triagelnskurbad, där jag får välja valfri/-a behandling/-ar! Hur underbart är inte det?!
Måste bara bestämma vilka jag ska välja...
Sedan blev det frukost och fix med maten, vid halv ett kom Louise ut och grattade mig, eftersom hon inte kunde på kvällen. Fick en underbar bodylotion och scrub av henne, sedan bar det av till prästgården där jag skulle sjunga vid dansen. Riktigt kul, och kom verkligen i midsommarstämning!
Sedan var det bara att åka hem, byta om, fixa det sista och ta emot gästerna!
Fick mycket pengar och presentkort, eftersom jag ska köpa glas på Cervera. Divine-serien för att vara exakt! Dessutom blev det mycket blommor, och det kommer väl komma upp lite bilder på det i veckan.
Sedan var det skratt, skålande, lite sång och härligt prat hela kvällen, och när alla gått, gick pojkvännen och jag upp till dansbanan och tog en dans...
Helt underbart!

Vad har hänt annars då?
Dagen efter kalaset plockade vi undan det sista och sedan var det slappande fram tills jag skulle bege mig till kyrkan för att sjunga på en meditativmässa, sedan blev det filmmys med tårta och jordgubbar.
På söndagen, igår alltså, låg vi i trädgården nästan hela dagen, utom den stunden då vi åkte till Mobilia, så att jag kunde handla dansshorts och linnen inför ikväll...
Fick inte så mycket färg, men det är ju för att jag smörjer in mig, för jag tänker verkligen inte bränna mig i år!

Idag eller hela denna veckan kommer jag att dansa femton danspass på fem dagar, och det ska bli kul även om jag är lite nervös... Blir balett, moderna jazz och street/hiphop... kommer att vara helt död imorgon, men det kan det ju vara värt, hoppas i alla fall att det blir superkul! Har i alla fall bra kläder som jag köpte igår, så där behöver jag i alla fall inte oroa mig!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv idag blir det stranden för min del :) ska bli så skönt nu när semestern börjat ) sj då ?

2010-06-28 @ 11:31:35
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Härligt att födelsedagen blev bra, grattis i efterskott :D



Sv: Jo, jag hade väl en bra midsommar. Jobbade till 14.45 och sen tog vi bara det lugnt :)

2010-06-28 @ 12:05:18
URL: http://maliniform.wordpress.com
Postat av: daniela

grattis i efterskott :D

sv: okej, trevligt :D ska nog bara vara inne idag, bräde mig så jäkla mycket igår. haha

2010-06-28 @ 12:08:49
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Det är bara bra :D Själv?

2010-06-28 @ 12:40:03
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: daniela

fin bild förresten :D

sv: haha ja, gör så jäkla ont bara av att gå. sjukt. haha

är allt bra med dig idag då? :D

2010-06-28 @ 13:49:22
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

vad kul att dagen blev lyckad! =)



min midsommarafton blev också det=) kram!

2010-06-29 @ 23:18:10
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0