Fyra dagar med massa upplevelser!

God morgon alla fina!
Jag har inte dött eller blivit kidnappad! Bara haft lite långhelg, utan internet.

I fredags hade vi konsert i församlingshemmet inför vår Smålandsresa, och det gick faktiskt helt okej! Var lite nervös innan, men överlag tyckte jag det gick bra, och det är ju huvudsaken! Men vi får se vad vår körledare säger idag när vi träffar honom igen!
I lördags var jag på 30-års kalas för min nästkusin! Rikitgt god mat, trevliga människor, vunnen brännbollsmatch, mysig korvgrillning på natten... Många plus helt klart!
På söndagen gjorde vi inget speciellt direkt, mer än att lulla runt lite, och letade inbjudningskort till min 20-års fest som besatta, men till slut hittade vi några som passade på ICA Maxi på Toftanäs, och då var det bara att åka hem och skriva på dem!
Dessutom åkte vi utom i sommarstugan för att se hur frigebodsbyggandet gick för pappa, pojkvän och farfar, och det såg faktiskt bra ut!

Sedan tog ju helgen slut, men då skulle jobbet som jag jobbar på iväg i två dagar till Ystad för att lyssna på två föreläsningar, få varsin spabehandling och äta gott och umgås med varandra!
Jag valde en chokladinpackning och det var gudomligt! Sedan blev det lite jacuzzibubblande också, och man mådde som en prinsessa!
På tisdagen blev det sedan en tur inne i Ystad då vi bara strosade omkring på gågatan... Tyvärr blåste det tokmycket, men när solen väl titta fram var det ändå skönt!

Så det var mina fyra dagar då jag bara varit, och jag är lika trött som om det vore fredag, men det har man inte tid med nu! Bara tre dagar kvar innan vi åker till Småland, så det gäller att piggna till, för där blir det ingen rast och ingen vila, utan fullt ös medvetslös, och det ska bli jäkligt kul!

Men idag står bara kör på schemat, och då bara en timme ungefär, så ska försöka att gå och lägga mig tidigt, men får väl se hur det går med det...

Ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0