Lots of things going on

Kreativiteten sprutar för fullt, och hjärnan går på högvarv (vilket den gjirt under ett par veckors tid...), men jag är glad ändå!
Har äntligen tagit tag i ett projekt som jag velat ge mig på länge, och nu blir det full rulle ett bra tag framöver, vilket jag ser fram emot!
Satte igång projektet nu i veckan, och idag kickade det igång lite mer på riktigt, vilket kändes väldigt skönt. Att ha fullt i huvudet hela tiden kan bli en aning påfrestande, så att få börja släppa på det är väldigt roligt.
Skulle vilja vara vid målet redan, men denna gången ska det få lov att ta tid... Jag ska sansa mina skapar-sjuka-nerver!

Lovar att berätta mer betydligt längre fram, om nu allt går som jag vill...



Här kommer i alla fall en bild från fotorundan som jag gick ute i stugan innan idag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Persson

Jag gillar verkligen din hårfärg på tal om ingenting som hade med det här inlägget att göra. Superfin färg! :)

2012-04-15 @ 00:47:42
URL: http://thelain.blogg.se/
Postat av: Karin

fin bild! :)



Allt bra med dig? :)

2012-04-15 @ 17:07:15
URL: http://beliveinme.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0