Godaste hallonglassen

I lördags var det dags för mitt sista födelsedags kalas för detta året!
Kärlekens föräldrar och morföräldrar var utbjudna till stugan, och vad passade då bättre än att testa ett nytt glassrecept?
Resultatet blev denna underbart goda hallonglassen! Underbart god, men till nästa gång ska jag inte låta den ligga i frysen så himla länge... Var så att säga djupfrusen även efter 1 timme i rumstemperatur...  Men dagen efter(när den var i en betydligt mindre bit) var den helt perfekt efter mindre än 30 minuter.
Ett enkelt recept som jag kommer att använda mig av fler gånger!
 
Kram kram

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0