Red weddingbouquet

I lördags var det dags för bröllop, och jag fick äran att göra brudbuketten! (var lite nervös eftersom jag sist gjorde en brudbukett var i maj förra året) Men det gick bra, och bruden Emma var verkligen jättenöjd! (vilken lättnad!)
Buketten innehåller rosen red Naomi, mörkröd dahlia, hjärtan på tråd, björngräs och salal. Bruden ville att buketten skulle kännas lite busig, och jag tycker att hjärtan på tråden gör sitt jobb, för att lätta upp rosornas tydliga och bastanta form, och ger liv till hela buketten.
Handtaget är sedan lindat med vitt sidenband som jag fäst med små pärlnålar.
Känner mig mycket nöjd med buketten, och tackar bruden Emma för att jag fick göra hennes brudbukett.
 
Kram kram

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0