Här gäller det att hålla sig frisk!

Vilken helg!
Det var jobb, kalas för fina gudmodern, lite mer jobb och sedan härligt vinmys/thémys/läskmys(ni fattar vad jag menar) med fin fina vänner!
Det var första gången som vi bjöd hem vänner i pojkvännens lägenhet, men det blev bra!
Det var städat och fint, stearinljus och värmeljus i varje rum (utom inte-riktigt-fått-den-omtanke-det-förtjänar-rummet), fräscha snittblommor och krukväxter, härligt tilltugg och givetvis det supertrevliga sällskapet...
Det blev en mysig kväll och ett bra avslut på den gångna veckan och en bra start på den påbörjade!
Dagen, idag, tillbringades med mitt hjärta på lite inspirationsinredningsturer... ILVA, IKEA, XXXLUTZ, MIO och JYSK fick besök idag, och på IKEA blev det ett inköp av ett badrumsskåp och lite glasunderlägg+ att vi planerade kommande inköp av bland annat garderober till sovrummet, byrå till vardagsrummet och lite piff till bland annat köket... Alltså en mycket lyckad runda!
Nu vill man bara få hem allt och få det på plats, men vi får lugna oss lite ett tag till... 
Nöjda är vi i alla fall!
Och här har ni det nya skåpet/hyllan! På de två nedersta hyllorna ska vi bygga två lådor, så att man kan ha lite "fulförvaring" där, lovar att visa resultat!
Nu ska jag kurera mig mot resten av familjen, eller åtminstone mamma och pappa... De har dragit på sig något skit som ger dem feber och snuva... Inte helt sugen på det!

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0