Varför inte leva till 110-procent?!

Börjar komma tillbaka på banan igen!
Det har hänt en del sedan sist (känns som en hel evighet!), blivit med kattunge, hittat nytt hem till missen, blivit lite för fäst vid missen, provjobbat,  blivit arbetslös, provjobbat lite igen... , urnsättning av morfar ♥, fått två heltidsjobb, inskrivning på arbetsförmedlingen, ångest över vilket man borde välja (vill ju inte göra någon besviken), jobbigt tacka-nej-samtal, roligt tacka-ja-samtal, fått kattbegär!, börjat flytta-hemifrån-flytta och till sist har  jag fått besked på att jag ska få vara med och tävla i FLOWER GRAND PRIX DEBUTANT 2013. Ångest så att det står härliga till, men sjukt spännande!
 
Tankarna går på högvarv och ideérrna dansar tango, och det är mest ett enda virrvarv inuti huvudet... 
Allting händer lite sådär samtidigt och jag hinner inte riktigt landa i något, men det är bara att försöka hänga på så gått det går!
Man lever ju bara en gång, så varför inte göra det till 110-procent!?
Kanske kan det lugna sig något så jag får andas lite och får lite ordning i huvudet, och det bästa då är ju en varm kopp thé, krypa upp i soffan och slötitta på TV med familjen♥
Lite ny energi när det regnar ute....

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tänk att det alltid är så där, först händer det ingenting sen händer allt på samma gång! Vad kul med tävlingen, lycka till! :)

2013-09-10 @ 13:31:26
URL: http://josephinesblommor.blogspot.com


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0