11/8 Dagens outfit

Dagens outfit kommer nu lite försenat... Jag skäms lite, men fick igång mitt Photoshop på riktigt idag, så... men nu kommer i alla fall dagens outfit:

Svart linne- H&M

Svart klänning/kjol- Gina Tricot (finns massor av färger)

Svarta leggins- H&M

Lila hårband- H&M(Mobilia)

Silvrigt halsband med berlocker- Ellinor(studentpresent)


En härlig dress en dag som denna, känns lite piffigt, men ändå väldigt bekvämt och avslappnat.

Idag har det inte hänt så mycket, kom hem från jobb och åt, och sedan fixasde jag Ps så att det funka på datorn, riktigt nöjd nu, men måste lära mig det..
Älsklingen kommer ut efter jobb idag, så vi fick lite tid tillsammans i alla fall, men vi ses imorgon också...

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0