dryg dag...

Idag är en dryg dag...
Sitter på jobb och sorterar timlistor, månadslistor, tjänstekörningslistor, ja en hel jäkla massa listor! Alla siffror snurrar bara runt runt i huvudet. Det har gått långt när man börjar röra ihop siffrorna... 1:or blir 7:or eller 8:or, mentalt slut..
I alla fall, älskling tänker rädda mig från denna mentala "panik" halv fyra, för då ska vi sticka iväg och simma lite.. Det var jättelänge sedan, men måste verkligen komma igång!
Ska ändå bli ganska skönt, men problemet är att mitt röriga rum hänger över mig som ett svart åskmoln, som liksom blixtrar till lite då och då...
Så egentligen borde jag väl stanna hemma och städa rummet, men just nu orkar jag faktiskt inte... Får försöka orka när jag kommer hem, eller imorgon... Ska försöka vara duktig...
Tror inte det händer så mycket annat kul idag/ikväll... blir väl städning eller slappa framför TV:n, eller så skulle jag kunna baka bröd eller, så pysslar jag ihop något...
Kankse ett kort till Ellen som fyller år... Det ska jag nog försöka att göra...Om jag hittar alla scrapbooking grejor hemma...

Förresten Ellen, GRATTIS på födelsedagen!!!

Puss & kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0