Festivalminne

Wow! Hel härlig kväll!! Älsklingen och jag lyckades ta oss ner i stan, och hann ta oss från Triangeln, till Stortorget, så att vi kom ditt prick klockan 22, då Calaisa började spela.
En hel del folk, men man ska inte klaga, för helt ärligt, skapade det en otroligt mysig stämning!
Calaisa var verkligen bra! En härlig show, där de blandade nytt material och gammalt, vilket ger en chansen att känna igen sig.
De är härliga personligheter som verkligen gör sig bra på scen, deras musik är väldigt pubinspirerad, och kanske skulle de varit härligare i en mindre lokal, men jag älskade det!
När de av slutade konserten, tog vi oss mot tältet där de sålde skivor, för att försöka få en cd signerad, and I made it!
Vid tältet, mötte vi en liten överraskning, min nästkusin Sandra med sällskap. Lite chockerande att se henne där, men jätteroligt!
Vi fick vänta lite innan Calaisa-tjejerna kom ner från scen, men när de väl kom var det full fart på signeringen. 150 kr för en cd, är verkligen inte farligt, och för mig blir det nog ett av de bästa festivalminnena...
Men vem vet imorgon blir det nog Rix fm, Veronica Maggio och Timbuktu...
I alla fall, det blev ett lyckat avslut på en härlig fredags kväll!



Mitt signerade album!!!

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0