Resten av dagen

Nu slutar jag snart!
Skit härligt, längtar verkligen! Har typ sorterat listor hela dagen...
Älskling hämtar mig, så sticker vi till någon byggmarknad, för att kolla på brädor. Han ska göra tidningställ till mig!
Håll tummarna för att vi hittar något!
Sedan blir det hem och äta lite, och sedan blir det städa och städa, och städa lite till...(blir inte orup och lena, skitkallt ute ju)
Ska försöka lägga upp en dagens outfit också... Nöjd med min klädsel idag liksom...

Puss o kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0