Dagens outfits

Dagens outfit eller dagens outfits kanske jag borde säga istället.
Jag börjar med dagens vardags outfit.

Rosa klänning- Ullared (finns typ likadan på Gina Tricot

Svarta shorts(syns inte)- H&M


Idag väljer jag att ha håret i en enkel fläta eftersom det är så varmt idag, och jag avskyr när håret klibbar i nacken.


Då kommer vi till kvällens outfit. Idag har älsklings lillasyster kalas så får ju dressa upp sig lite grann från den rosa klänning så det blir:

Lapptäcks klänning- Kappahl

Svarta shorts(syns inte)- Gina Tricot


Kommer antagligen behålla samma frisyr, men det kan eventuellt bli en knorr i stället lite på sidan av huvudet för en lite annorlunda effekt(se visningsbild).
Känns som en lagom avslappnad stil för ett litet släktkalas en varm solig sommardag hemma på altanen.
Kanske till och med sveper några tag med mascaraborsten och ett tunt lager rouge och läppglans innan gästerna kommer.

Att hjälpa till med flytten gick väldigt smidigt. När vi kom satt de redan och åt, så vi överlämnade en blomma med en ståltråds trollslända som vi köpt på Blomsterkiosken.
Blev faktiskt riktigt söt, var faktiskt lite nöjd med min idé.
Huset var väldigt fint på utsidan, jag var inte lika imponerad  av insidan, men det kan ju ha att göra med alla flyttkartonger som stod överallt, och att det var så tomt på möbler, men jag tror att det kommer att bli superfint när de väl är klara.
Men nu sitter vi och fikar hemma hos älskling, och vilar innan gästerna kommer klockan 18, ska bli mysigt faktiskt.
Men nu ska jag ta en kaka och njuta av att sitta i en skön fåtölj, på en öppen terass där vinden blåser in lite svala vindar.
Ha det bra i det varma sommar Sverige!

Puss och kram Therese


Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad underbart! det kommer förbi några fjärilar till min balkong ibland men då måste man ju vara beredd för att få se dem. :)

2009-08-08 @ 15:52:54
URL: http://smuls.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0