Välkommen till min nya blogg!

Hej alla där ute!
Jag har startat en ny blogg nu, min gamla kom av sig lite hela tiden, och nu vill jag försöka ge det en ny chans.
Denna bloggen kommer att handla om mig och mitt liv, och saker som jag tycker är viktigt eller totalt oviktigt.
Det kommer säkert att dyka upp lite allmäna saker om min vardag, kanske någon dagens outfit, och vad jag sysslar med t.ex mina smycken, scrapbooking, matlagning med mera.
Jag hoppas verkligen att jag ska lyckas komma igång den här gången.

Jag kanske ska presentera mig lite...
Jag heter Therese och bor i Lilla storstaden Malmö. Jag föddes precis när 80-talet tog slut och 90-talet tog sina första trevande steg.
Jag bor i en lägenhet med mina fantastiska föräldrar och min ganska ofta gulliga lillasyster, och givetvis mina fiskar, och min halvt inneboende pojkvän.
Jag har precis gått ut gymnasiet och letar jobb, för att kunna jobba ihop pengar till en floristutbildning jag vill gå, men just nu ser det lite si så där ut på jobbfronten, men håller tummarna.
När jag inte jobbar umgås jag med min familj, mina fantastiska vänner, min älskade pojkvän, skriver och fotograferar, kollar in modet(ibland skrattar jag och ibland gillar jag det), pysslar med smycken, scrapbooking, graverar glas och lagar mat/bakar, men jag är även lite fysisk, jag dansar än så länge två gånger i veckan, sjunger i kör en gång i veckan och är med i en ungdomsförening.
Har precis försökt komma igång med en ny bra vana, men det tar sin lilla tid att komma igång. Jag har börjat simma en gång i veckan(ska försöka öka till två gånger i veckan, men det är fasligt dyrt, tyvärr...) och har börjat använda stegräknare för att försöka uppnå 10 000 steg om dagen. Jag kan väl säga att det som går sämst är stegräknaren, jag har aldrig tidigare insett hur lite man går på en dag egentligen(om man inte typ shoppar eller går en timmes aktiv promenad), men det gör jag nu, har man tur går jag ungefär 4000 steg per dag, men visst, vissa dagar blir det 9000 så det är inte helt dåligt.

Finns det så mycket mer att berätta om mig just nu..?
Det finns det säkerligen, och jag tar gärna emot frågor om det skulle finnas, och kommentarer om mina inlägg.

Ska verkligen försöka att uppdatera den här bloggen kontinuerligt(åtminstone 1 gång i veckan, men helst mer), och helst ska jag hinna lägga upp en bild på mig under morgondagen.
Hoppas att livet leker för er, och att någon blev intresserad och vill läsa mer om mig..

Pussar och kramar till alla er <3


Therese Andersson

P.S Har sedan en tidigare blogg http://thessieandersson.blogg.se kommer att uppdatera den parallellt med denna bloggen, men där finns äldre inlägg D.S


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0