Kandeeshop

Var precis inne på www.kandeedrawings.blogg.se och såg att hon ordnar en liten tävling där man kan vinna kläder från www.KANDEESHOP.se .
Det är ju inte helt fel^^

Min önskelista från kandeeshop skulle vara:

* Oversize tröja WANTED
* Linne Poison med text
* V-ringad Top KD
* Tygkasse Lillipop

Älskar verkligen dessa plagg, så skulle bli superglad om jag hade fått något av dessa i julklapp!

Ja, varför skulle jag vinna?
För att jag älskar kläder från Kandee, jag äger inga, men tycker att det är underbar konst på kläder!
Min klara favorit är WANTED.
Det finns egentligen bara ett ärligt svar till varför jag skulle vinna, jag älskar kläderna, och skulle bli jätteglad!
Orkar inte smöra och ha mig, så that is the truth!

Puss och kram

Therese 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0