Victoria´s Secret Fashion Show 2009!

Victoria´s Secret Fashion Show tog precis slut på TV3, och jag är kär!
Så många fina kreationer det fanns, och så många vackra modeller!
Fyra olika omgångar, då de tre första var en tävling om vilken ny ung tjej som skulle få bli en Victoria Secret ängel.

Den gula treationen är helt underbar, och får mig att vilja köpa lite nya underkläder, men den prickiga känns fräsch och lite retro!


Sedan gjorde Bubbelgum ala 70-tal goes Balloon entre, och det lekfulla kom fram i modévisningen!
Gillar vingarna med peacemärket, och ballongkjolen!
Kanske inte så praktiskt, men ack så kreativt och inspirerande!


Welcome to the magic forest with sweet feeries!
Dessa näta små modeller, med dessa magiskt vackra outfits... I just say WOW!
Som det kanske syns, så blev kreationen med påfågelsklocksvingarna min absoluta favorit genom hela visningen!
Denna delen blev absolut min favorit!
Heidi Klum gjorde entre, bara någon vecka efter sin födsel, och man blir ju bara imponerad på hur ändlöst vacker hon är trots det!
Nä, the magic forest blev verkligen magisk!
Tio poäng direkt!


Then it was the grand Finale!
Mycket glitter, stora stenar och glamour!
Den röda dressen blev absolut en favorit i finalen, sexigt syndig^^
Vinnaren, längst upp i vänstra hörnet, förtjänade verkligen vinsten, och var söt, bubblig och sexig!
Allt en Victoria Secret modell måste ha!

Första gången jag såg hela modevisningen, och jag kan bara säga: I am impressed!
Helt magnifikt!
Skulle kunna gå på vatten för att få se en sådan visning live och få befinna mig bakom scenen!

Någon annan som såg det och blev imponerad?

Blev ju sugen att sätta sig med papper och penna och designa lite^^

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Säm

samma typ:)

2009-12-30 @ 21:45:57
URL: http://zaibi.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0