En bra morgon!

God morgon underbara bloggläsare!
Det finns så otroligt många fina blogger här ute, och det är jätteroligt att få "lära känna" er via era bloggar och kommentarer!
Det är ju vi tillsammans som gör att bloggarna blir vad de är!

Idag är det onsdag, och älskling och jag var ute och sprang igår!
Sprang den längsta runda, som jag orkat jogga hela, och vi kan väl säga att jag var stolt över mig själv!
Har ju varit krasslig, så jag trodde inte att jag skulle orka vår vanliga runda ens, och nu sprang vi nästan det dubbla!
Stolt som en tupp!
Känns i alla fall jäkligt bra, och jag har inte träningsvärk, även om mina vader brände igår när vi joggade!
Dessutom var det svinkallt, så först frös jag i min hoodtröja, men i slutet var jag supervarm!
Märkte också att min ansträngningsastma blivit bättre, men när vi kom in, tjöt det i luftrören, men hade i alla fall inte svårt att andas! Bara pluspoäng här!

Idag är det som sagt onsdag, och jag ska försöka lura med mamma ut på lunchen så att jag kan köpa leggins på Entré!
Behöver nya svarta!
Kan ni tänka er? Det var frost i morse! Jättehärligt! Har längtat!
Så nu är det kallt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Hej!

Det är en julkalender på min blogg.. varje dag ända fram till jul! Titta gärna in och tävla :-)

Trevlig onsdag!

Emmelie

2009-12-02 @ 09:23:19
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se
Postat av: ep

härlig blogg:)

2009-12-02 @ 10:44:00
URL: http://bbloggelin.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0