En bra torsdag

Idag är det torsdag, snön den ligger vit, och allt är underbart!
Fick lite sovmorgon fast Malin inte skulle till skolan när vi körde, det ska vara julfika på jobb i eftermiddag, mamma och jag ska åka och göra lite ärenden på lunchen, det är pepparkaksbak på KU, och vädret är super!
Ja, idag är en bra dag och jag är på topp!
Älskar snön och det var helt underbart att vakna och titta ut genom fönstret och se allt det vita!
Skulle vilja gå ut och gå i flera timmar bland alla hus och bara njuta av all utebelysning som får snön att glittra!

Igår var syster och jag på kören, och vi gick både dit och hem, och det snöade hela tiden! Den stora skillnaden var att det snöade lite mer när vi gick hem, och mer hade lagt sig!
Vi kom fram till att snö gör att man får riktiga julkänningar, och blir superlycklig!
Så i år är min högsta önskan att det ska finnas snö på julafton som nu... Det får gärna snö lite också!
Ligger det i en vecka nu eller mer, så blir jag superglad!
Så håller tummarna!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

ska ut och mysa i snön nu, så härligt!

2009-12-17 @ 09:47:25
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0