Förslag på fina julsånger?

Igår var ju jag och syster på kören precis som vi är alla onsdagar.
Vi övade lucia, och det gick väl ganska bra...
Många nya så en del att öva...
När Malin och jag övat vår sista stämma, som är ganska hör undrade vår körledare om vi skulle kunna tänka oss att vara med och sjunga på julottan, eftersom vi inte ville sjunga på midnattsmässan på julaftonsnatten, och vi bara: Ja...
Så nu kommer Malin och jag vara i kyrkan på julottan och på annandag jul!
Ska faktiskt bli jättemysigt men nog ganska stressigt och påfrestande, men that´s life!
Man lever bara en gång, dessutom kommer vi att lussa den 13:onde i församlingshemmet, och sedan lussar syrran och jag här på mitt och mammas jobb den 14:onde...
Känns faktiskt ganska nice, gäller bara att behålla rösten, och komma på alla låtar som vi ska sjunga!

Några förslag på fina julsånger?

Puss och kram

Therese 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod!

Ordet är ditt!

2009-12-03 @ 11:01:07
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag sitter i skolan och har håltimma, men tänkte sticka iväg på lunch nu (:



Vad gör du själv`?



bloggen heter hotgossips.blogg.se

2009-12-03 @ 11:01:43
URL: http://sannasrum.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0