Fredagslunch

Som ni säkert vet är det fredag idag, och då tycker i alla fall jag att man ska äta lite extra god mat. För mig inkluderar det lunchen, men det förstod jag på mamma att hon inte tyckte...
Vi ska nämligen ha pytt i panna till lunch idag.
Jag säger så här, det är inget fel på pytt i panna, det smakar okej och så, men det är kanske inte min favorit rätt...
Men nu blev det rester över igår, och jag åt inte middag igår, så får väl ta det med ett leende, och se glad ut!
Vi ska i alla fall äta kykclinggryta eller något kött ikväll, så det blir ändå god middag ikväll!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Emmelist

härligt stumpan! planer för helgen då+

2009-12-04 @ 10:49:48
URL: http://emmelist.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0