Måndag

God morgon alla fina!

Måndag idag igen, och en helt ny vecka!
Helgen har varit jättemysig! Hra varit i stan med Ellen och älskling, sett Luftslottet som sprängdes, och igår tog vi en heldag på Burlövcenter, och shoppade där!
Har blivit lite nytt till mig med, och det är kul!

Men det bästa med helgen är att jag typ kommit på vad alla ska få i julklapp, och det är väldigt skönt!
Ska bara fixa det nu!

Idag ska jag jobba hela dagen, försöka hinna jogga med älskling, innan jag ska iväg till Andreaskyrkan och se Malin sjunga där med gospelkören...
Hoppas att jag ska hinna med allt!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0