Rester blev färskmat

Idag skulle mamma och jag äta resterna från spagetti och köttfärssåsen igår, och jag som var superhungrig, gick ut i köket, och skulle börja lägga upp på tallriken.
Vad upptäcker jag?
Det finns ingen spagetti...! Jag trodde den låg med köttfärssåsen, men icke...
Det var bara köttfärssås i burken...
Mitt humör sjönk, så gick in till mamma för att fråga om hon gömt spagettin, men den hade hon ju glömt, så idag blev det köttfärspaj och sallad!
Riktigt mums, och dagen fortsätter i sin braiga bana!
Har jag tur, får vi fläskpannkaka ikväll, och det är supergott det med!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Tack för frågorna!

Svaren kommer att publiceras i eftermiddag :)

2009-12-10 @ 13:06:11
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: emma

ah så roligt med kör (: har du sjungit länge? jag vara hemma med min pojkvän igår kväll

Postat av: Viktoria ♥

sV: niiice :)

2009-12-10 @ 17:35:22
URL: http://vickanss.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0