Snart har en hel dag gått...

Snart har en hel dag gått, och det känsn ändå ganska bra!
Har fått gjort en hel del, och slipper köra hem i detta hala vädret, för att jag har en underbar älskling som vill och kan hämta mig!
Känner att jag inte riktigt kan förstå att det är julafton på torsdag...
Saknar fortfarande någon julklapp och det är lite stressande...
Speciellt julklappen till julklappsleken...
Måste verkligen hitta något NU!
Men snart ska jag bege mig hemåt, för att sedan sticka iväg på kalas.
Ska bli kul att träffa alla, men hade velat ha tid att gå ut och fotografera och så, eftersom vädret typ ska skita sig precis innan julafton vilket suger!
Vill ha en vit jul, och snö som ligger fram i februari mars utan någon slaskperiod...
Kan inte någon lyssna på mig?
Håller i alla fall tummarna och önskar att snön får stanna!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: N I L M A

förstår att det är lite stressande! därför jag var ute i så god tid i år :D

2009-12-21 @ 17:50:59
URL: http://nilma.myshowroom.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0