Torsdag

Godmorgon underbara människor!
Torsdag idag, och den stressigaste dagen denna veckan för mig!
Är dock ganska lugn just nu! Har bestämt mig för att njuta av dagen, och försöka att se positivt på allt!
Ska jag nog klara!

Fick mitt kamera halsband igår, och det var superfint!
Lite härligt annorlunda, och passade perfekt!
Blev jätteglad! Har verkligen sett framemot att det skulle komma, så idag sitter det runt halsen, fast i en längre kedja.
Lika snyggt så!

Idag, som jag berättade igår, ska jag klippa mig, dansa sista gången på Rydbergs, och sedan ha dansuppvisning med en annan dansstudio i Limhamns Folketshus.
En aningen nervös, men kom ihåg alla kläderna nu på morgonen... Tror jag i alla fall...:S
I alla fall, detta ska jag hinna med efter jobb så det krävs lite timing och hjälp, så det ska nog lösa sig hoppas jag!

Vad ska ni hitta på idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0