Adventstradition vid sängdags

Hej hej!

Idag var det torsdag, och min sista dag på jobb för denna veckan! Skönt!
Vi har pysselkväll här med pizza och trevligheter ikväll, så jag har fått med mig mina scrapbookingsaker! Tyvärr har jag säkert glömt något, och det kommer jag väl på när jag sitter där... Brukar vara så...

Igår efter kören, när syster och jag gått hela vägen hem, möttes vi av adventsljusstakar i fönstren, och jag blev superglad!
Riktigt fint och mysigt!
Och som alla andra år, var jag tvungen att inviga adventsljusstaken, genom att sova med den tänd hela natten!
Det är en fixidé som jag har sedan jag var liten, för jag älskar skenet från ljusen, så jag somnade alltid medans jag låg och tittade på dem!
Tycker det är en fin och mysigtradition... Då känner jag att det är jul på gång!
Nu blev jag lite nostalgísk, men det får ni leva med=)

Nu blir det strax frukost!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Emmelist

åh vilken härlig julstämning man måste få då ;)

2009-11-26 @ 11:38:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nu har då jag varit och inhandlat glögg... sen ska jag köra igång med städningen :D

ska sätta på lite julmusik också så man får stämningen. sen när gubben kommer hem ska vi plocka fram allt pynt :D

2009-11-26 @ 12:34:57
URL: http://emmelist.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0