Äntligen fredag!

God morgon min fina bloggläsare!

Äntligen är det fredag!
Har längtat! Mamma och jag ska gå tidigt idag, och bara njuta av helgen som kommer!
Är riktigt trött, och hade jag själv fått bestämma hade jag sovit till minst tio idag! Men det vara bara att glömma och ta sig upp ur sängen, och bege sig till jobb...
Syrran var på New Moon premiären igår, så hon har bara sovit typ tre timmar, och det känns det som om jag också gjort, men jag har sovit minst sex...
Avskyr att vara helt död!
Men idag är det fredagsfrukost, och det är alltid kul=)

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0