Bilderna från i lördags

Jag lovade ju att det skulle komma upp bilder från i lördags när Hanna och jag var och blev fotograferade på Model Lab på Gågatan.

Här kommer de tre bilderna som jag köpte(betalde för två, fick den ena gratis).
Den första bildern är min favorit!




Vi fick en helt underbar fotograf, som var väldigt lättsam och rolig!
Det gör verkligen jättemycket när fotografen är pigg, glad och positiv!
Man blir mer pepp själv!



Jag kan ju hinta alla som eventuellt kommer att bli fotograferade där.
Tunna genomskinliga strumpbyxor är väl kanske inte att rekommendera superstarkt, och helst inte med lite kortare kjol... Men kul var det!



Det enda som var lite synd var att bilderna var ganska dyra...
Två bilder 500 kr...
Men visst är de fina! Och helt oredigerade!


Vad tycker ni?

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Richard

De bilderna är jätte fina på dig

2009-11-09 @ 13:40:01


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0