Fin fin parkering!

Torsdag...
Bara en dag kvar till fredag! Skönt att det snart är helg! Behöver verkligen sova ut!
Men veckan har ändå gått ganska snabbt, vilket i sig är ganska skönt...

By the way... Gjorde en perfekt parkering igår efter kören! Körde mammas bil till kören, och på kvällen ska den ner i garaget.
Jag avskyr att köra ner i garaget, för bilen är ganska bred, och jag är rädd att köra i med sidospeglarna i infartsportenssidor...
Nu gick det bra igår... Då kommer nästa problem... Parkeringsplatsen!
Betongpelare på ena sidan, och bil på andra, så lite pest eller kollera situation... Brukar behöva klydda en del med parkeringen för att få in bilen rätt, men igår flöt det liksom på!
Jag hamnade mitt i rutan, och jag måste erkänna att både syrran och jag var djupt imponerade över min insatts!
Kul att man lyckas med något^^

Igår på kören var verkligen roligt!
Vi sjöng på luciasånger, och hade jättekul! Kören är verkligen rolig!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

tack ja mpr toppen! hur är de med sig sötnos? roligt att du fixa parkeringen utan problem, nu sitter de nog ska du se;) Kram

2009-11-05 @ 09:36:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0