Helgen kortfattat

God morgon mina fina bloggläsare!
Idag är det måndag, och jag är tillbaka på jobb!
Helgen har varit supermysig!
I fredags hjälpte jag mamma att adventspynta hos mormor och morfar, och sedan blev det IDOL på kvällen.
Så jäkla bra!
Det kommer komma upp bilder!

I lördags, sjöng vi in advent i kyrkan, samt att älskling och jag bakade 64 lussekatter, och sedan hade vi folk hemma på kvällen, och igår var det första advent, och jag fixade vår dörrkrans, gick på skyltsöndagen i stan och åt på Elysée!
Så jäkla mysigt!
Vill ha fler sådana helger!

Men nu är det måndag, och det är de vanliga rutinerna!

Känns ändå okej, även om jag gärna hade varit ledig någon dag till!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0